Чи варто платити більше за оголошення у AdWords?

Зазвичай всі оголошення на своїх сторінках результатів пошуку (СРП) Google розміщує у трьох різних місцях: над результатами пошуку, збоку від результатів пошуку і під результатами пошуку. Не важко здогадатись, що оголошення зверху є більш популярними. Але наскільки? І чи є сенс переплачувати, щоб мати своє оголошення розміщеним з самого верху? Про це і піде розмова далі.

За результатами дослідження десятків мільйонів СРП у США було встановлено такі от цифри:

Крім блоку, в якому розташоване ваше оголошення, не меншої уваги заслуговує також місце, на якому оголошення знаходиться в середині блоку:

Цифри наведені на зображення вище дають можливість зробити декілька важливих висновків:

1. Суттєво збільшити трафік з контекстної реклами можна через забезпечення вищих позицій для свого оголошення (тобто збільшення бюджету і підвищення релевантності цільових сторінок).

2. Ставити низькі ставки за конкурентними ключовими словами просто немає сенсу: оголошення за такими ключовиками будуть показуватись, по них ніхто не клікатиме, CTR прямуватиме до нуля, тягнучи за собою і показник якості (Quality Score). Одним словом ви або в топі, або це буде просто марнування грошей.

3. Треба працювати над покращенням показника якості, щоб зекономити бюджет і підняти ROI. Це також означає, що рекламні кампанії мають бути більш підлаштованими під конкретні сегменти. Одним словом – більше роботи :)

Повний текст звіту Seeing Between the Lines…of the Search and the Click