Ефективність корпоративного сайту: чому це важливо?

Спонсор статті: продвижение сайта

Скільки відвідувачів заходить на Ваш корпоративний сайт кожного дня? Скільки часу вони в середньому проводять на сайті, а скільки на окремих сторінках? Які сторінки відкривають? Через які сторінки заходять і на яких сторінках закінчують переглядання Вашого сайту? Яким шляхом відвідувачі потрапляють на Ваш сайт? З яких міст (чи країн) вони заходять на сайт найчастіше?

Це тільки декілька запитань, відповіді на які характеризують ефективність Вашого корпоративного сайту і визначають наскільки дієвим є інтернет маркетинг Вашої компанії.

Чому це важливо і де знайти відповіді на ці питання?


Інтернет з технічної точки зору такий самий канал для маркетингових комунікацій, як і багато інших (радіо, телебачення, преса і т.д.), звичайно він має свої відмінності, але загальний принцип залишається тим самим. Так само,як і будь-яка інша маркетингова діяльність, інтернет маркетинг вимагає детального аналізу витрачених ресурсів з точки зору їх ефективності, і статистика відвідуваності корпоративного сайту у цьому аналізі відіграє ключову роль.

Існує досить багато сервісів, які надають у розпорядження маркетологів інформацію про відвідуваність сайту. Аналізувати всі опції на сторінках цього блогу немає сенсу: професіоналам, які мають особливі вимоги до статистики відвідуваності корпоративного сайту мої поради навряд чи стануть у пригоді, а тим хто наразі тільки хоче почати такий аналіз цілком вистачить можливостей Google Analytics, яким користуються навіть такі гіганти, як www.twitter.com та www.depositfiles.com, тобто для середньої компанії можливостей цього сервісу більш ніж достатньо.
Google Analytics з легкістю відповість на поставлені на початку статті запитання, так само, як і на багато інших запитань, які можуть Вас зацікавити.

Щоб отримати доступ до всієї цієї інформації треба просто зареєструватися на сайті http://www.google.com/analytics/ (якщо ви вже використовуєте Gmail чи інші послуги Google, реєструватися взагалі не потрібно, просто використайте той самий логін і пароль), отримати коротенький код трекера і додати його наприкінці коду всіх сторінок свого сайту. Оце і все…

Доступ до інформації про статистику відвідуваності Вашого сайту будете мати тільки Ви і ті, кому Ви дозволите отримувати цю інформацію.

  • http://www.deep.com.ua Natalya

    привіт. а чому такий поверхневий пост? шкода, очікувала на значно більше.
    тому маю одразу ж два питання:
    1. які альтернативи GoogleAnalytics ти використовував (якщо такі були)? чи можеш виділити якісь плюси та\чи мінуси для них у порівнянні з GoogleAnalytics?
    2. з якою частотою, на твою думку, є найбільш оптимально проводити аналіз отриманих даних?
    наріз виглядає так. сподіваюся, що відповідь на ці питання я побачу (а то останній мій комент ще у лютому так і не отримав відповіді – неприємно)

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Пост справді може здатися дещо поверховим для тебе, адже твій професійний обов’язок розбиратися в тематиці, яку я описую. Але це не завжди справедливо щодо інших читачів. Моя довгострокова мета – сприяти поширенню використання засобів інтернету українськими маркетологами. І пост, який багатьом може здаватися поверховим, для декого може стати першим кроком в інтернет маркетингу.

    Одразу дам відповіді на питання:

    1. Колись користувався сервісом http://mycounter.ua/, але вже кілька років, як перейшов на Google Analytics, наразі про це не шкодую. Плюсами Analytics вважаю більшу гнучкість і зручність користування. Також не останню роль тут відіграє можливість інтеграції Analytics з AdWords.

    2. Сам регулярно переглядаю дані аналітики щотижня. Вважаю цей термін оптимальним: протягом тижня вже можна побачити певні зміни у трендах (якщо вони є) і, водночас, тижневий термін зручний тим, що коли статистика відвідуваності не задовольняє можна оперативно спробувати на неї вплинути.

    Вибач за ситацію з попереднім коментарем. Я мабудь якось ухитрився пропустити його (переважно я реагую на коментарі, коли бачу відповідне повідомлення в поштовій скринці, того разу я напевно випадково видалив його разом з купою спаму, яку доводиться видаляти систематично). Дякую, що попри все ти й далі продовжуєш читати мої дописи. Обіцяю поправитися… ;)

  • http://www.deep.com.ua Natalya

    Моя заувага про поверхневість поста – виключно моя думка. Просто маю вже чим порівняти (я про попередні пости). Але мені всерівно цікаво, що ти пишеш.
    Перше питання щодо ГуглАналітикс у мене виникло тому, що давним давно, коли я тільки починала вивчати цю сферу, я користувалася Summary, яка має ледь не ідентичний до ГуглАнталітикс функціонал, але менше навантажує сайт у порівнянні із Аналітиком. І останнім я користуюся лише завдяки загальній тенденції.
    П.С. Як я вас розумію із купою спаму. Сама регулярно можу потерти щось типу не-спаму. ;)