Інтернет-бізнес №1

В понеділок отримав копію першого випуску журналу «Інтернет-бізнес», а вже сьогодні я нарешті можу поділитися своїми враженнями і коментарями.

Сподобалось:

1. Формат

До цього я ще не зустрічав комплексних видань про бізнес в Інтернеті у форматі звичайного журналу. Думаю нестандартний підхід до викладу інформації сприятиме поширенню використання Інтернету серед тих, хто цього ще досі не робить.

2. Матеріали

Видно, що редакція намагалась підібрати статті таким чином, щоб максимально широко покрити тематику пов’язану з бізнесом в Інтернеті.

3. Автори

Багато авторів є практиками з багаторічним досвідом, здатними грамотно розповісти про основи ведення бізнесу в Інтернеті.

4. Ідея

Журнал є некомерційним проектом, прибутки від продажу якого будуть спрямовані на підтримку всеукраїнської молодіжної громадської організації «Асоціація молодих донорів України» (krov.ua)

Не сподобалось:

1. Автори, які пишуть про послуги своїх компаній

Прочитати про послуги компаній які надають послуги Інтернет бізнесменам цікаво, але ці описи повинні бути безсторонніми і неупередженими. Нажаль, це не дуже вдається авторам, що пишуть про послуги своїх компаній.

2. Відсутність україномовної версії журналу

Сподіваюсь що цього не сталося у першому випуску через недогляд. Дуже хочеться вірити, що у наступній версії цей недолік буде виправлений.

З особистої перспективи особливо цікавими мені видались наступні матеріали:

«Розвиток онлайн-бізнесу в Україні» – Дмитро Шоломко (регіональний представник Google в Україні) дає хороший концептуальний огляд бізнесу в Інтернеті.

«Як створити правильний інтернет-магазин або сервіс» – те що треба обов’язково знати, перед тим, як братись за створення інтернет-магазину.

«Просування сайту в Інтернеті» – тут описуються основи пошукової оптимізації

«Відстеження ефективності рекламних кампаній» – ця стаття допоможе отримати базове поняття про веб-аналітику.

«Що таке контекстна реклама?» – просто про контекстну рекламу. Зрештою заголовок сам про себе говорить.

«Організація email-розсилки» – теоретичні основи email маркетингу для тих, хто ще ніколи цим не займався.

«Мобільний маркетинг. SMS інструменти для бізнесу» – коротко про sms-маркетинг.

«Маркетинг у хмарі» – дуже цікава концепція інтернет-маркетингу з наступом на споживача на всіх фронтах.

Загалом журнал дуже цікавий і я гаряче рекомендую прочитати його всім маркетологам для загального розвитку. Думаю навіть ті, хто вже вважають себе прогресивними теж знайдуть тут для себе багато цікавого.

Журнал коштує всього 25 гривень і придбати його можна зробивши замовлення на його офіційному сайті ipro.com.ua або на черговій зустрічі львівського старт-ап клубу цієї суботи у готелі Дністер (якщо цієї суботи Ви будете у Львові)

За підтримки: купить интересные футболки для программистов в Украине