Кілька слів про типи відповідності ключових слів у Google AdWords

Типовою помилкою у роботі з інструментом контекстної реклами Google AdWords є невміння працювати з типами відповідності ключових слів.  За замовчуванням всім новим ключовим словам присвоюється широкий тип відповідності і частенько так воно й залишається, через що рекламний бюджет витрачається на цілу купу переходів за словами з сумнівною релевантністю.

Правильне налаштування типів відповідності може суттєво покращити успішність кампанії, тому на це варто звернути увагу.

Припустимо ми хочемо показувати контекстну рекламу у Google за ключовим словом дахові вікна. На цьому прикладі я спробую показати як буде себе вести рекламне оголошення при використанні різних типів відповідності до цього ключового слова:

1. Широкий тип відповідності

Якщо ключове слово дахові вікна налаштоване саме для цього типу відповідності, воно може провокувати показ оголошень і тоді коли користувачі шукатимуть і ваше ключове слово і його синоніми чи модифікації (вікна, дерев’яні вікна, мансардні вікна, метало-пластикові вікна і т.д.). Очевидно, що далеко не все з цього переліку нам підійде.

2. Близька відповідність

Якщо перед ключовим словом поставити плюсик, ключове слово провокуватиме запити тільки за модифікаціями ключового слова (синоніми і інші релевантні слова вже не будуть включені)  Наприклад на запит +дахові дерев’яні вікна оголошення буде показане, але запит дерев’яні вікна вже не спрацює.

3. Фразова відповідність

Якщо ключове слово взяти у лапки, воно провокуватиме появу пов’язаного оголошення тільки тоді коли у пошуковому запиті користувача ключове слово буде вжите строго у заданому порядку, наприклад, якщо користувач шукатиме дерев’яні дахові вікна або дахові вікна Київ.  Але у цьому випадку оголошення не буде з’являтися, якщо користувач шукатиме наприклад мансардні вікна або дерев’яні вікна

4. Точна відповідність

Якщо ключове слово взяти у квадратні дужки [] воно буде провокувати показ оголошень AdWords тільки тоді коли запит користувача повністю співпаде з ключовим словом.  Наприклад ключове слово [дахові вікна] спровокує показ оголошення тільки тоді, коли користувач шукатиме саме дахові вікна, за запитами дахове вікно чи мансардні вікнаоголошення вже не показуватиметься.

5. Негативна відповідність

Якщо перед ключовим словом поставити знак мінус, можна виключити всі всі запити, які будуть містити це слово. Наприклад слово -металопластикові унеможливить показ пов’язаного оголошення за всіма пошуковими запитами споживачів, які міститимуть слово металопластикові.

Правильне використання типів відповідностей ключових слів дуже допоможе відсікти запити людей, які не зовсім вписуються у вашу цільову аудиторію і, як наслідок, краще інвестувати рекламний бюджет.

Якщо в Вас залишились питання чи потрібна консультація – залиште коментар під цією публікацією або напишіть мені у Skype (мій ID – mikesvystun).

  • http://nuttylife.ru/ Настя

    Дякую! Дуже корисный допис!

  • Pingback: felix

  • Pingback: Fernando

  • Pingback: Alfredo