MediaCamp Kyiv 2009: що зацікавило інтернет маркетолога?

Вже два тижні минуло з часу проведення MediaCamp Kyiv 2009, нової української конференції присвяченої традиційним та онлайн медіа (визначення організаторів). Хоч я й не журналіст і відношення до засобів масової інформації маю досить непевне :), конференція все ж видалася цікавою. В першу чергу через кілька доповідей прямо пов’язаних з інтернет маркетингом.

Нажаль, через розклад конференції, не зміг побувати на всіх вартих уваги доповідях, тому дуже вдячний організаторам за те, що на конференції був організований відеозапис.

Нарешті більшість презентацій доповідей стали доступними он-лайн, що й дало мені можливість зібрати докупи ті, які зацікавлять маркетологів (і традиційних, і тих, хто працює он-лайн).

Презентації, посилання на відео та мої коментарі – далі у публікації.



Павло Башмаков: „Використання сучасних мобільних технологій в медіабізнесі. Тенденції та перспективи, міжнародний досвід”

Факти, висновки, тенденції:

  • Пошук з мобільних пристроїв перевершить пошук з персональних комп’ютерів вже за кілька років. (с) Eric Schmidt, CEO Google
  • У 2010 році кількість абонентів 3G у всьому світі перетне позначку в 1 мільярд.
  • Адаптуйте свої сайти для мобільних пристроїв
  • Розвивайте мобільні додатки – “не сайтом єдиним”

Павло Башмаков – керуючий директор компанії Stanfy, яка розробляє додатки до iPhone.



Ярослав Ажнюк: “Як нові медіа трансформують суспільство”

Факти, висновки, тенденції:

  • Вміст інтернету все більше творять користувачі
  • Розпочніть діалог з своїми споживачами, одностороннього потоку інформації вже не достатньо
  • Вартість публікації інформації майже безкоштовна, акцент зміщується на її якість.
  • Інтернет поступово переходить на мобільні пристрої
  • Зростає роль відео у поширенні інформації
  • Змінюється модель авторських прав на інформацію

Ярослав Ажнюк – управляючий директор студії веб-розробки Соціальні Медіа, засновник і керівник громадської організації Інтернет Ініціативи.



Антон Волнухін: „Стан української блоґосфери-2009, як не пропустити головне”

Відео доповіді можна переглянути тут

Факти, висновки, тенденції:

  • В Україні 500 тис. блогів -> 75 тиc. активних -> 14 тис. автономних (мають окремий домен і хостинг)
  • В Україні 16 тис. користувачів Twitter (33,5% пишуть кожен день)
  • Twitter тільки набирає популярність і має шанси стати головною медійною частиною Української блогосфери

Антон Волнухін – керівник служби Яндекс. Пошук по блогах



Артем Зелений “Ефективний PR в епоху web 2.0: Як поєднати “традиційний PR” з новими медіа в українських реаліях”

Факти, висновки, тенденції:

  • $100 млн. – обсяг ринку PR в Україні у 2008 році. До кризи…
  • З початком кризи український PR пішов в інтернет
  • Інтернет – тільки один з каналів комунікації, але його роль буде зростати
  • Більше 7 млн. українців користуються інтернетом
  • Створюйте цінність, а не спам

Артем Зелений – директор PR агенції Brandcom



Максон Пуговський: „Чому в Україні катма професійних тематичних блогів? Ризики і загрози, що очікують на блог-видавців”

Уривок доповіді можна переглянути тут.

Факти, висновки, тенденції:

  • На тематичному блозі в Уанеті неможливо доробитись великих статків
  • Успішним тематичний блог може стати тільки тоді, коли він перетворюється в хобі

Максон Пуговський – шеф-редактор WebStream.com.ua



Сергій Даниленко: „Нестандартні інструменти Інтернет-реклами: інтерактив і спецпроекти”

Відео-запис доповіді

Без коментарів: це треба бачити…

Сергій Даниленко – креативний директор Fine Web, головний редактор “ХайВей”



Євген Шевченко: „Реклама в Cоціальних Медіа”

Факти, висновки, тенденції: (дописати)

  • Реклама: банерна, контекстна
  • Не реклама: публікації у блогах, вірусне відео, Твіттер, форуми і т.д.
  • Інтернет забирає аудиторію в телебачення, радіо і газет
  • 87% користувачів інтернету в Україні заходять на сайти соціальних мереж, 55% роблять це кожен день
  • У соц. мережах ідеальні умови для точного націлення маркетингових повідомлень, низька вартість контакту, низький CTR
  • Необхідно постійно взаємодіяти з цільовою аудиторією
  • Ретаргетинг – нова взаємодія на основі попереднього досвіду

Євген Шевченко – директор UAMaster