На інтернет рекламу тепер витрачають більше, ніж на рекламу на телебаченні

Нарешті сталось те, чого вже так довго чекали різноманітні агенції інтернет реклами. Вперше витрати на інтернет рекламу стали більшими від витрат на рекламу на телебаченні. Прогнози збулись швидше, ніж можна було очікувати. Правда, поки що тільки у Британії.


За даними Wall Street Journal, витрати на інтернет рекламу у Великобританії порівняно з минулим роком виросли на 4,6% і в першій половині цього року склали 2,8 мільярди доларів. Це відбулося на фоні загального спаду на британському рекламному ринку, який просів загалом на 16,6%. Таке просідання ринку і дозволило інтернет рекламі (з часткою ринку 23,5%) випередити рекламу на телебаченні (частка ринку реклами 21,9%).

Чи збережеться цей тренд після закінчення кризи? Невідомо… Я думаю, що так. Причинами цього, в першу чергу, є комплекс переваг, які має інтернет реклама над традиційною та зміна моделі поведінки споживачів.

Між ростом частки інтернет реклами та проникненням Інтернету у широкі маси існує прямий взаємозв’язок. Стрімке зростання ринку інтернет реклами можна також спостерігати і у Данії, де рівень проникнення Інтернету теж дуже високий.

Оскільки в Україні розвиток Інтернету на кілька років відстає від Європи, то нас така ситуація ще тільки чекає в майбутньому. Але ж сани треба готувати влітку, чи не так?

Підпишіться на мою стрічку новин. Я триматиму руку на пульсі…