Про цільові сторінки

Реклама: Профессиональная оптимизация и раскрутка сайта от SeoProfy

Спеціальні веб-сторінки, створені для збору інформації введеної відвідувачами, називають цільовими (landing page). Їх використання підвищує ефективність рекламних кампаній.

На цільовій сторінці відвідувачу пропонують зробити цілком конкретну дію (завантажити файл, отримати доступ до певної інформації, тощо) взамін за отримання його контактних даних.

Частку відвідувачів, які здійснюють запрограмовану Вами дію у загальній кількості відвідувачів, називають рівнем конверсії.

Для того, щоб підняти рівень конверсії, рекомендую дотримуватись кількох простих порад:

Зробіть свою пропозицію цінною

Люди ніколи не горять бажанням робити щось, що не дає їм чогось взамін, тому Ваша пропозиція має бути цінною. Чим цінніша пропозиція, тим більше людей зроблять те, що Ви від них хочете.

Обмежте навігацію

Не відволікайте увагу відвідувачів яскравими банерами і не пропонуйте їм додаткову інформацію. Та й взагалі намагайтесь не давати занадто багато інформації на цільовій сторінці. Просто не заважайте відвідувачам робити те, що Ви запрограмували ще з самого початку.

Дозвольте використання соціальних медіа

Якщо Ваша пропозиція справді цінна, відвідувачі захочуть поділитись нею з своїми друзями. Це дуже цінне джерело додаткового і справді вартісного трафіку. Шкода змарнувати таку можливість.

Тестуйте

Досягнути ідеалу неможливо. Кожна цільова аудиторія по-своєму відмінна, тому універсальних рецептів не існує. Тестуйте доти, доки не знайдете те, що працює найкраще. А краще, взагалі не припиняйте тестувати.

Крім того, ефективність цільових сторінок зумовлена тим, що пропозиції, які на них розміщені, спеціально “заточують” під окремі рекламні кампанії.

Якщо Вам сподобалась ця стаття – підпишіться на інші статті з цього блогу.