Результати вірусної кампанії #moonfruit

Moonfruit дозволяє швидко і просто створити веб-сайт. Навіть без попереднього досвіду.

Такий короткий, проте досить влучний опис надовго засяде в головах тисяч людей, втягнутих у вірусну кампанію #moonfruit, яку було проведено минулого тижня у Твіттері.

Кампанія вже закінчилась і, як я й обіцяв, прийшов час дати їй попередню оцінку.

Визначити точну ефективність цієї вірусної кампанії важко напевно навіть для маркетологів Moonfruit. Ще важче отримати достовірні фінансові показники сторонньому спостерігачеві. Та навіть спираючись тільки на публічні дані, ефект від вірусної кампанії просто вражає.

Деякі цифри вже опубліковані самою компанією Moonfruit:

  • відвідуваність сайту компанії зросла на 600%
  • кількість клієнтів зросла в два рази

Інші цифри я взяв з публічних сервісів, які дозволяють переглядати статистику використання Твіттера.

Кількість послідовників @moontweet:

(Джерело: http://twittercounter.com/moontweet)

MoonFruit Followers

Останніми днями кількість послідовників дещо зменшилась. Але загалом це логічно. Загалом люди слідували за @moontweet, для того, щоб дізнатись ім’я переможця. Дивує те, що тепер коли всі переможці вже оголошені, вони й далі слідкують за @moontweet. Думаю, що з часом кількість послідовників буде поступово зменшуватись. Як видно на графіку, вірусна кампанія створила своєрідну хвилю, яка буде гаснути ще протягом певного часу, подовжуючи маркетинговий ефект від кампанії.

Давайте порахуємо: на піку своєї популярності за moontweet слідкували 44256 користувачів, кампанія коштувала $12000 (приблизна вартість десяти MacBook Pro). $12000/44256=$0,27.
Всього 27 центів за контакт з одним потенційним клієнтом. Так, це звичайно трошки дорожче, ніж при запуску масової e-mail розсилки. Але ефективність цих заходів просто не порівнюється.

Тепер подивимось на кількість згадувань імені компанії в повідомленнях користувачів Твіттера:

(Джерело: http://hashtags.org/tag/moonfruit/messages)

#moonfruit number

Максимального значення цей показник досягнув одразу на другий день після запуску вірусної кампанії. Цього дня ім’я фірми Moonfruit згадали 25973 рази. За моїми підрахунками, загальна кількість згадувань назви фірми протягом всієї кампанії (з першого до сьомого липня) була 116900. Після обчислення ($12000/116900) маємо 10 центів за згадування. Ефект від згадувань фірми тим сильніший, що назву фірми побачили не тільки ті, хто її безпосередньо згадував, а й всі їх послідовники.

І нарешті останній графік показує, як кількість згадувань імені компанії виглядала на фоні інших повідомлень у Твіттері:

(Джерело: http://twist.flaptor.com/trends?gram=moonfruit)


Twist-Share of moonfruit


На піку своєї популярності частота згадувань #moonfruit серед інших повідомлень у Твіттері становила 2,53%. Очевидно, що найбільшої популярності кампанія досягла серед американців: дані подано за Київським часом і денна популярність зростає ввечері. Саме тоді, коли американці вранці включають свої комп’ютери.

Такою виявилась статистика поки що найуспішнішої вірусної маркетингової кампанії у Twitteri. Наразі невідомо чи комусь вдасться повторити цей результат, адже адміністратори Твіттера тепер будуть набагато прискіпливіше ставитися до маркетингових кампаній. Час покаже…

А поки що – слідкуйте за моїм Твіттером. Там я викладаю інформацію, корисну для кожного інтернет маркетолога.