Розподіл кліків у органічній видачі, цікаві спостереження

Нещодавно мені попав до рук свіжий звіт від Compare.com, у якому представляються результати аналізу десятків мільйонів сторінок результатів пошуку (СРП) згенерованих реальними користувачами у США: “Seeing Between the Lines…of the Search and the Click”. У цьому дописі розглянемо як розподіляютсья кліки між посиланнями у органічній видачі.

Перш за все треба наголосити на тому, що дані є усередненими і піддаються впливу багатьох факторів: наявність контекстної реклами, рівень деталізації пошукового запиту, популярність пошукового запиту і т.д.. Все ж, ці дані задають орієнтир і дають загальне розуміння ситуації.

Ось як розподіляється кліки на органічних посиланнях СРП залежно від їхнього рейтингу.

розподіл кліків у органічній видачі

Що тут цікавого для маркетолога:

1. Добра половина людей не розрізняє органічну видачу і ту контекстну рекламу, яка розміщена над органічною видачею. Якщо ваш сайт не стягує у органічній видачі, інвестуйте у контекстну рекламу з високоми ставками за ключовики (це збільшить шанси оголошення з’явитись над органікою).

2. Бути першим за популярними запитами важко (наприклад вікна Київ), але відносно легко бути першим за низькочастотними запитами (наприклад двокамерні склопакети чи вентиляція металопластикових вікон). Сумарна кількість відвідувачів що приходять на сайт за низькочастотними запитами, як правило, суттєво перевищує кількість відвідувачів, що прийшли за високочастотними запитами. Крім того, якість трафіку згенерованого низькочастотними ключовиками переважно суттєво вища теж. Про те, як генерувати трафік за низькочастотними словами напишу у одному з наступних дописів.

3. Намагатесь збільшити свою присутність на СРП: заведіть сторінкb у FB та Google+, заведіть блог і т.д. За деякими запитами (особливо брендованими) ви зможете потіснити конкурентів.

Повний текст звіту Seeing Between the Lines…of the Search and the Click