SEO перевірка нових сайтів

У цьому дописі витяг з дуже цікавого відео облікованого у блозі компанії SEOmoz, в якому подається перелік пунктів, на які треба обов’язково звернути увагу перед запуском нових веб-сайтів.

Ті, хто вже чув про компанію SEOmoz вже напевно здогадались, що у перелік включені пункти, пов’язані з пошуковою оптимізацією.

Пункти з переліку поданого нижче, стосуються кожної окремо взятої сторінки веб-сайту:

  • Кожна сторінка має бути націлена на вибране ключове слово чи фразу
  • Зміст сторінки має бути унікальним і простим для індексування пошуковими машинами
  • Кожна сторінка має бути позначена міткою title. Текст мітки повинен бути унікальним, містити менш, ніж 70 символів та починатись з ключового слова, на яке націлена сторінка
  • Адреса сторінки (URL) повинна бути короткою, семантично чистою та містити ключове слово (фразу), на яку націлена сторінка
  • Сторінка повинна включати унікальний опис (Meta Description), не довший, ніж 155 символів.
  • Сторінка повинна включати атрибут rel=”canonical”, який повинен вказувати на єдину канонічну версію сторінки
  • Всі зображення, використані на сторінці, повинні містити альтернативний текст (Alt text), і хоча б один з цих текстів повинен включати ключове слово, на яке націлена сторінка
  • Внутрішні посилання на сторінку повинні містити ключове слово (фразу) у тексті посилання.

Переглянути відео або прочитати його транскрипцію можна перейшовши за цим посиланням: http://www.seomoz.org/blog/the-seomoz-internal-seo-prelaunch-checklist-whiteboard-friday

За підтримки: Продажа металлопластиковых окон онлайн. Купить металлопластиковые окна Киев недорого. Покупка металлопластиковых и алюминиевых окон REHAU (Рехау) в центре Киева.

  • http://ukr-net.info Андрій

    І як воно буде виглядати, коли назви всіх статей починатимуться з одного слова??? 8-0

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    А навіщо націлювати всі сторінки на одне й теж ключове слово? Якщо так зробити, весь трафік з пошуковиків за певним словом буде розкиданий по цілому сайту, замість того, щоб попадати на одну спеціально визначену цільову сторінку (landing page).

  • http://yurko-blogger.blogspot.com/ Юрко Блогер

    Здається мені щось що розпорошення ключових слів краще робити за категоріями ну і далі вже по сторінках. Буде кращий ефект!

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Якщо це блог, то так. Але далеко не всі сайти мають сторінки категорій.