Розкрутка сайту: як правильно вибрати виконавця?

Після кількох невдалих спроб розкрутки сайту власними силами, рано чи пізно постає питання про вибір фірми-оптимізатора. Ні, я зовсім не сумніваюсь у Ваших силах та вміннях. Вся справа тільки в тому, що професіонали мають необхідний досвід і навики, що дозволяють уникнути багатьох прикрих помилок (а разом з тим – часу і грошей).

На щастя проблеми з пошуком компанії для розкрутки сайту зараз нема. Набагато важче серед моря пропозицій вибрати достойного партнера. В цій статті я наведу кілька підказок, які допоможуть зробити правильний вибір:

1. Проаналізуйте веб-сайт потенційного виконавця.

В першу черге треба перевірити його PageRank. Можливе значення – від 1 до 10 і чим більший цей показник – тим краще (оптимальне значення 4-5). Запитайте також у потенційного партнера під які ключові слова оптимізовано їх сайт і перевірте на яких місцях в результатах пошуку за ними в Google та Yandex він знаходиться. Цей крок дозволить відсіяти всіх “щевців без чобіт”. Йдем далі…

2. Перегляньте портфоліо.

В пошуковій оптимізації недосвідченим оком досить важко перевірити рівень виконаних робіт, але в цьому допоможе перехресний допит: попросіть одного претендента оцінити якість роботи іншого і навпаки. Зверніть також увагу на клієнтів Вашого потенційного партнера – рівень клієнтів компанії свідчить про саму компанію.

3. Зверніть увагу на обслуговування до моменту прийняття остаточного рішення.

Насправді це має дуже велике значення, адже з цією компанією Вам прийдеться співпрацювати наступних кілька місяців. Тому дуже важливо знати, як швидко її працівники відповідають на e-mail і наскільки важко до них додзвонитися. Ці показники також непрямо вказують на рівень професійності потенційного партнера.

4. Пошукайте в Google.

Введіть в поле пошуку ім’я компанії і подивіться на відгуки інших людей. Це допоможе глибше пізнати претендента.

5. Гарантії виконання роботи.

Платіть за результат. Намагайтесь прописати у договорі гарантії виконання роботи, наприклад через повне повернення вартості розкрутки у випадку невиконання зобов’язань. Це може підвищити вартість розкрутки, але убезпечить Вас від непотрібних видатків.

6. Запитайте про методи.

Дізнайтесь які методи використовує претендент для розкрутки сайтів. Якщо у його відповіді Ви знайдете деякі методи чорної оптимізації – тримайтесь від такої компанії подалі. Це збереже Вам багато головного болю в майбутньому.

Використовуючи ці маленькі підказки можна досить легко відсіяти чайників, які обіцяють золоті гори й вибрати ту компанію, яка виведе Ваш сайт в топ результатів пошуку.

Підпишіться на стрічку новин, щоб нічого не проґавити.