Що таке RSS?

RSS – це формат призначений для публікації даних на сайтах де часто змінюється контент (блоги, новини та ін.). Абревіатура RSS одначає Really Simple Syndication – це найпоширеніше значення, хоча часом поняття RSS розшифровують також, як Rich Site Summary.

Для того, щоб отимувати новини у форматі RSS – треба скористатися програмою-рідером (FeedDemon, NewsFire чи NewsGator) або спеціальним сервісом (такі сервіси мають між іншими Google, Yahoo та Yandex).

Більше технічної інформації про RSS можна почерпнути на Вікіпедії.

Найбільшого поширення RSS набув у блогах. Новини з цього блогу також можна читати у форматі RSS просто натиснувши на  посилання:

Стрічка новин RSS

Зверніть увагу, іконка у посиланні є стандартом для позначення RSS каналу, її можна знайти на багатьох сайтах.

Використання RSS в інтернет маркетингу корисне тим, що клієнти отримують нову інформацію (прес-релізи, коментарі, нові статті) навіть не відвідуючи сам сайт. Тобто основна  цінність RSS саме у збереженні стійкого контакту з цільовою аудиторією.

Зручність користування RSS полягає також в тому, що клієнтам вже не треба перегортати купу сторінок, для того, щоб знайти інформацію, що змінилася. Всі обновлення контенту автоматично подаються в канал RSS.

Конкретними прикладами успішного застосування RSS є:

  1. Подкастинг (поширення аудіо інформації, наприклад інтерв’ю)
  2. Відеокастинг (поширення через RSS канал відео інформації, наприклад презентації нових продуктів, рекламних роликів).
  3. Публікація зображень (наприклад фотографій)
  4. Миттєве поширення текстової інформації (прес-релізи, коментарі, заголовки статтей та ін.)

RSS має також ряд переваг над підпискою на новини через e-mail:

  • збереження приватності електронної адреси читачів
  • більша довіра до RSS через майже повну відсутність спаму
  • зручність в користуванні: новини зявляються у рідері і, якщо не збережені, зникають одразу ж, не засмічуючи поштову скриньку

RSS канал є ще одним дуже зручним інструментом спілкування з цільовою аудиторією. Варто спробувати…