Скільки коштує популярність у Twitter’і?

Незважаючи на те, що соціальні мережі в цілому є безкоштовним каналом комунікації, вдала комбінація вкладеного часу, зусиль та, що теж важливо, грошей – може принести вражаючий успіх.

Прикладом успішного поєднання перерахованих факторів є вірусна маркетингова кампанія запущена фірмою Moonfruit

Вже декілька днів ім’я цієї фірми знаходиться в списку найбільш популярних тем у Твіттері, у корпоративного аккаунту компанії вже близько 40000 (сорок тисяч!!!) послідовників (followers), а ім’я компанії у Твіттері згадується по декілька разів кожної секунди.

Ціна цієї популярності всього 12’000 тисяч доларів США. Саме стільки приблизно коштує 10 MacBook Pro. Вражає… Правда? А сьогодні лиш почався 4 день промо-кампанії!!!

Її суть полягає в тому, що фірма в честь свого 10-річчя кожного дня, протягом десяти днів дарує випадковому користувачу Twitter’а 1 МакБук. Необхідною умовою є те, що користувач протягом дня має хоча б раз згадати ім’я компанії у своїх постах.

Оскільки переможці кожного дня оголошуються тільки через Твіттер – вся 40-тисячна армія послідовників переглядає повідомлення цієї фірми у пошуках свого імені.

Уявіть собі – 40 тисяч уважних читачів по цілому світу всього лише за 12 тисяч доларів. Трішки більше, ніж чверть долара за користувача, а це ще не кінець. Кількість послідовників росте не по днях, а по годинах. Подивимось скільки послідовників буде мати аккаунт цієї фірми після закінчення кампанії.

“Побічним” ефектом цієї промо-акції є також суттєве зростання кількості зовнішніх посилань на веб-сторінку фірми, що не тільки підносить її в результатах пошуку, а й стимулює просування поза Твіттером: обговорення в форумах, статті в газетах, блогах та ін.

Хоча про остаточні результати кампанії говорити ще занадто рано – попередні цифри таки вражають. Можна тільки здогадуватись до яких масштабів виросте промо-акція, і якою буде віддача на кожен витрачений маркетинговий долар.

Я прослідкую за результатами цієї кампанії і викладу тут детальний звіт, як тільки отримаю доступ до остаточних цифр.

А поки-що – слідкуйте за моїм Твіттером або підписуйтесь на стрічку новин. Я триматиму руку на пульсі.