Цільова сторінка (Landing page)

Цільова сторінка, відома також під назвами лендінгова сторінка (від “landing page”), посадкова сторінка (це вже від “посадочная страница”).

Обов’язковий елемент маркетингових кампаній, місце, куди потрапляє потенційний клієнт після кліку на рекламі (оголошення контекстної реклами, посилання у рекламному листі, QR код у друкованій рекламі і т.д.). Основне завдання цільової сторінки розкрити тему, про яку йдеться в рекламі і підвести потенційного клієнта до потрібної Вам дії (купити щось, заповнити контактну форму, лайк і т.д.).

Ось кілька базових порад щодо використання цільових сторінок:

1. Ніколи не використовуйте домашню сторінку, як цільову. Це просто зливання рекламних грошей.

2. Створюйте окремі цільові сторінки для кожної кампанії. Мета – добитися максимальної відповідності між пропозиціями на сторінці і у рекламі.

3. Цільова сторінка мусить взаємодіяти з відвідувачем (завантажити купон, заповнити контактну форму, зареєструватись на сайті, лайкнути щось, кінець кінцем купити щось).

В наступному дописі я дам перелік чітких кроків, що допоможуть максимізувати ефективність Вашої цільової сторінки. Тримайте руку на пульсі!