Twitter під цензурою?

Сьогодні компанія Moonfruit роздає 4 останніх MacBook Pro у рамках своєї вірусної кампанії. Скорочення тривалості кампанії від 10 до 7-ми днів відбулося через несподіване втручання адміністрації Twitter’а

(Більше про цю вірусну кампанію можна прочитати у попередній статті)

Одразу після запуску вірусної кампанії назва фірми протягом трьох днів знаходилася у переліку найбільш популярних тем Twitter’а. Але це закінчилось минулого суботнього ранку. Ім’я компанії просто зникло з цього переліку. Представники фірми вважають, що його усунули адміністратори Twitter’a. Варто зазначити, що це відбулось без жодних попереджень.

Виглядає на те, що такими адміністративними методами Twitter бореться з спробами його використання у комерційних цілях. Все ж найбільше занепокоєння викликає не напрямок спрямування зусиль, а методи які використовуються з цією метою. По-суті, це перший серйозний випадок прямого втручання в роботу системи, що аж ніяк не свідчить про демократичність підходу. Звичайно, з зловживаннями з сторони не надто перебірливих маркетологів треба боротися, але ж мета не завжди виправдовує засоби. Тим більше, що формально правила Twitter’a не були порушені.

Як наслідок, фірма Moonfruit зазнала певних втрат: вірусна кампанія була скорочена з 10 до 7 днів, очевидно також, що кампанія не реалізувала весь свій потенціал, а сама фірма недоотримала певну частку прибутку. З іншої сторони, дії Twitter’a частково компенсують це (я маю на увазі інформаційний шум, який буде створений його методами боротьби).

В будь-якому випадку Moonfruit не залишається в програші: без сумніву, вірусна кампанія пройшла успішно (цифри, як і обіцяв, я опублікую в наступній статті).

Цікаво тільки, яким чином з цієї ситуації вийде сам Twitter, адже потенційно його дії можуть стати серйозним ударом по його ж репутації. Залишається тільки спостерігати і робити висновки.

Слідкуйте за мною в Твіттері, щоб дізнатись про подальший розвиток подій.

  • http://www.travelphoto.org.ua Фотограф

    Я так и не смог найти информацию о том, в чем именно была суть кампании(