«Udivi’тельная» конференція або «Вам вдалося мене здивувати»

Сьогодні на сторінках блогу “Про інтернет маркетинг” перша гостьова публікація. У статті йдеться про враження від “найбільшої події UAнету” – конференції Udivi.net. Автором є учасниця конференції Наталя Бедь-Лущик.

Цей пост мав бути опублікований ще місяць тому, але з моєї вини цього не сталося. Спішу виправити свою помилку і передаю слово Наталі:

«Udivi’тельная» конференція або «Вам вдалося мене здивувати»

«Найбльша подія UAнету» – слоган конференції www.udivi.net, що пройшла 2-3 грудня у Києві на території санаторію «Пуща Озерна». Багатообіцяюча конференція, яка залишала по собі безліч суперечливих вражень:

1. Дата

Хоча першочергово і планувалося проведення Udivi 8-9 жовтня, кінцеві дати вийшли не надто вдалими. Склалося враження, що чомусь організатори не очікували, що в перших числах грудня настане зима, яка і так приходить за календарем, так ще й спланувати конференцію на два продуктивні робочі дні тижня якось не вельми позитивно. Організована за тиждень до цього конференція iCamp, що відбувалася у Львові у суботу, сприймалася більш позитивно.

2. Місце проведення

«Пуща Озерна» – гарне місце, якщо не рахувати того, що воно «в чорта на колічках». Я належала до тих людей, якими захоплювалися, бо добирання впродовж двох годин різним транспортом до «Пущі Озерної» сприймалося як героїзм. А ще до цього приплюсовуємо погоду у вигляді -10˚ та лапатий сніг, що повністю покривав кожного буквально за кілька хвилин перебіжок між корпусами санаторію. Як результат – бажання отримати ще раз такі «екстремальні» відчуття прямує до нуля.

3. Зручність перебування

Сюди виділю, мабуть, три пункти: харчування, WI-FI і розетки.
Оскільки обіди не входили у вартість участі у конференції, приходилося викручуватися тільки кавою із круасаном: адже якщо харчування не було оплачене наперед, потрапити на обід в санаторії було майже неможливо.
З кумедних ситуацій: нормальний WI-FI був тільки у першому корпусі санаторію, причому у перший день в радіусі 100 метрів довкола столів реєстрації. На другий день ситуація покращала, хоча час від часу виникало враження, що «в яку сторону подує вітер», там і буде добра швидкість :).
А от відсутність євро-розеток у холах санаторію змусила себе відчути як в “старі добрі” радянські часи. Зважаючи на те, що батареї (що у ноутбуків, що і в айфонів) погано реагують на низьку температуру і відповідно тримають заряд менше часу, розетки стали однією з найбільших потреб: вільна євро-розетка була просто «на вагу золота».

4. Учасники

На Udivi потрапили люди, що займаються інтернет-маркетингом і професійно, і поверхнево, але планована організаторами кількість учасників у 600 чоловік все одно не відповідала реальній: кількість у 400 з лишком людей буде більш-менш об’єктивним числом (за два дні сумарно, бо хтось був присутній лише в один день).

5. Доповідачі

Окрім і так відомих людей, таких як Дмитро Лаппо, Роман Рибальченко, Ольга Горенко і т.д. по списку, частини заявлених доповідачів не було. Причини відсутності – невідомі. Сподівання, які покладалися на виступи доповідачів, вилилися у дуже різні враження: засинання від начитки теорії, розчарування від непідготовленості деяких доповідачів до відповідей на доволі прості питання, апатія та несприйняття самореклами, бажання «поглинати» справді цікаві виступи (яких насправді було не так вже і багато), задоволення від підтвердження висновків, якими і так послуговуюся в повсякденній роботі.

6. Потоки/секції

Організатори, будучи далекими від конкретики теми, по якій проводили конференцію, навіть не змогли згрупувати доповідачів у потрібні секції – усмішка не сходила з лиця два дні :). Окрім цього, мені і далі незрозуміле бажання як організаторів iCamp, так і Udivi зробити чим побільше потоків із «розмитими питаннями» для обговорення, бо для мене дійсно стало дилемою зробити вибір між перебування на одній із двох паралельних секцій, коли цікавими і по пріоритетах потрібними виступають обидві секції.

По цікавих виступах на потоках «інтернет-маркетинг» та «електронна комерція» поділюся своїми нотатками та думками в окремих постах на блозі (тому не забудьте підписатися на оновлення блогу, якщо ви це ще не зробили – :) ). Наразі можу поділитися кількома посиланнями на вже доступні в мережі презентації декого із доповідачів:

Udivi дійсно здивувала настільки, що, якщо її проведуть ще раз, то потрібно буде двічі зважувати всі «за» та «проти» по цілому списку факторів щодо участі у ній. Буду лише сподіватися, що таки знайдуться добрі люди (в позитивному розумінні), які поможуть організатором у майбутньому:

  • грамотно підійти до складання програми конференції
  • нагадають, що аудиторія конференції – не лише новачки
  • виступи доповідачів попередньо оцінювати на рівень цікавості та адекватності