URL Builder

На сьогодні, без сумніву, найбільш популярним сервісом веб аналітики є Google Analytics (раніше я вже писав про цю послугу з базового набору інструментів кожного інтернет-маркетолога). Тепер же хочу розповісти про ще одну послугу від Google, яка дуже допомагає спростити відстеження ефективності окремих рекламних кампаній в Google Analytics, а саме URL Builder.

Цей інструмент спрощує присвоєння рекламним посиланням спеціальних міток для групування даних в Google Analytics, що має дуже важливе значення з точки зору відстеження ефективності окремих рекламних кампаній.

URL Builder дозволяє відділити відвідувачів, які перейшли за позначеними посиланнями.

Дуже простий приклад: Вам треба виокремити інформацію про відвідувачів, які перейшли на сайт за спеціальним промо-посиланням, яке розміщують у своїх електронних листах Ваші торгові представники. Немає нічого простішого: заходьте на сторінку URL Builder, введіть посилання для відстеження та свої мітки і отримайте модифіковане посилання. Передайте модифіковане посилання своїм торговим представникам і вже на наступний день Ви зможете побачити, який торговий представник працює краще.

Постукайте мені в Скайп, якщо у Вас виникнуть питання щодо використання URL Builder, з радістю допоможу.

Можливо, Ви також захочете отримувати нові статті у форматі RSS.

Спонсор статті: настоящая футболка без ГМО, купить в Украине