В Україні дефіцит кваліфікованих інтернет-маркетологів

За даними порталу rabota.ua, кількість маркетингових вакансій зросла практично у всіх сферах економіки, особливо в таких як оптова і роздрібна торгівля, виробництво, FMCG, тощо.

У першому кварталі 2011 року сумарна кількість вакансій у маркетингу зросла у 2 рази в порівнянні з першим кварталом 2010 року, у другому кварталі 2011 року кількість вакансій збільшилась вже у 2,4 рази, а у третьому – в 3 рази у порівнянні з тим же періодом.

Цікаво, що попит на фахівців у сфері інтернет-маркетингу росте набагато швидше – в 1 кварталі 2011 року виріс у 2,3 рази в порівнянні з першим кварталом 2010 року, в другому кварталі – у 3 рази, а в третьому кварталі – вже у 3,6 разів.

Фахівці порталу зазначають, що попри зростання кількості вакансій на ринку відчувається значний дефіцит кандидатів, які мають насправді глибоке розумінням онлайн-середовища та володіють навиками ефективного стимулювання збуту. В основному інтернет-маркетологів набирають рекламні та інтернет-агентства, які надають клієнтам комплексні рішення щодо просування в мережі. Однак, великі компанії з інших галузей, усвідомлюючи необхідність використання онлайн-інструментів в маркетингу, також набирають фахівців у цій галузі. Дуже затребуваними зараз є менеджери по роботі із соціальними медіа, а також фахівці із пошукової оптимізації.

Ймовірно, що ця тенденція буде тільки посилюватися у найближчому майбутньому, адже проникнення інтернету в маси ще не досягло свого піку, а зростання купівельної спроможності населення і довіра до інтернет-продаж будуть тільки зростати.