Веб-аналітика у реальному часі

Головним недоліком стандартних інструментів веб-аналітики типу Google Analytics є те, що вони не дають можливості відстежувати поведінку окремих відвідувачів сайту.

Це і змусило мене шукати інші сервіси і мій пошук зупинився на Clicky Web Analytics.

Відстеження поведінки окремих відвідувачів має дуже велике значення не тільки для B2B маркетингу, де дуже важливим є кожен відвідувач сайту, але також і для компаній, які працюють на інших ринках (в такому випадку відстежується поведінка вибірки відвідувачів).

Головні переваги GetClicky:

- відстеження окремих відвідувачів сайту
- відстеження окремих відвідувачів у реальному часі
- присвоєння окремим відвідувачам міток для їх розпізнання у майбутньому
- автоматичне присвоєння міток і відстеження дій зареєстрованих користувачів
- аналіз поведінки окремих відвідувачів, які виконали визначені Вами умови (goals)

Крім зазначеного GetClicky виконує і інші завдання, ті які пропонуються звичайними системами веб-аналітики. Але розписувати це – просто даремна трата часу, краще спробувати.

Безкоштовно спробувати GetClicky на своєму сайті можна зареєструвавшись на цій сторінці: http://getclicky.com/

Більше про аналітику в реальному часі я розповім на майстер класі з веб аналітики у середу, 3 серпня, у львівському старт-ап клубі: http://startup.lviv.ua/lang/uk/webanalytics/

  • http://maque.org.ua maque

    Дякую. Треба спробувати, що воно таке. Тобі конкретні позитивні результати давало? Якщо так, то які?

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Привіт!

    Давало. Ми інтегрували GetClicky з електронними розсилками і це дозволило нам виокремити активних користувачів (які багато разів заходили на сайт, але не заповнювали контактної форми) і потім передати цю інфу відповідним торговим представникам.