Враження від ночі рекламожерів

Не можу не висловити своє «Фе!» організаторам цьогорічної ночі рекламожерів у Львові. Настільки погану організацію масового заходу не часто побачиш.

Тепер про все по черзі:

По телефону сказали, що ніч починається о 8-ій годині вечора і, тих хто прийде пізніше, можуть не пустити. Я працюю до 7-ої і, витративши в сукупності 10 хв. на переодягання та вечерю, зриваючи ноги, біжу в Палац Мистецтв. Встигаю, приходжу за кілька хвилин до 8-ої. Близько 100 таких же глядачів, як і я, стоять в холі, двері зачинені, охорона нікого не пускає всередину. Пройде ще майже півгодини до того, коли нас всіх впустять. Куди і чому я спішив???

Орієнтовно через півгодини нас по одному починають пускати всередину, хоча там теж все далеке від ідеалу. Три дебелі охоронці стримують натовп, чіпляючи кожному на руку стрічку з написом НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ.

На другий поверх (там знаходиться зал) поки не пускають нікого, говорять, там ще не все готове. Гардероб теж не працює: перед ним розмістили додатковий екран для курців (спонсорований торговою маркою одного з виробників сигарет).

Заходимо в зал. Спинки крісел в центрі залу накриті голубими футболками – найкращі місця зайняті. Чому і для кого? – не відомо. Сідаємо в наступний ряд, після тих, які накриті футболками. Не пройшло й п’яти хвилин, як до нас підійшов хлопчина у такій же голубій футболці і попросив звільнити крісла, бо ці місця зайняті: ввічливо відмовляємо. Ще через кілька хвилин підходить дівчинка у голубій футболці, цього разу погрожує викликати охорону, не здаємось. Заходить охоронець, каже що не хоче скандалу і знову просить пересісти. Відповідаю, що ми з радістю взагалі заберемось звідси, якщо організатори повернуть нам гроші за квитки. Охоронець йде і більше не повертається. Ще через кілька хвилин поруч проходить хлопчина в голубій футболці (той, який підходив до нас першим) і у відповідь на мій питальний погляд каже «Все адекватно!». Ситуація стає комічною. Вибачень чекати даремно, добре, що хоч більше не чіпляються.

Зал, тим часом, продовжує наповнюватись. Дехто сідає на крісла з футболками, їх виганяють, чути сварки. Голос за кадром говорить про історію створення ночі рекламожерів, ніхто не слухає, всі чекають.

О 8:45 все нарешті починається. Показують першу рекламу, світло в залі продовжує світитись. Виявляється це тест. Ще за декілька хвилин світло нарешті гасне і починається те, за чим ми прийшли.

Люди продовжують заходити, сідають на «зайняті» крісла, сваряться з організаторами, але нас це вже більше не дратує.

Окремо хочу відзначити погану якість і зображення, і звуку.

Ситуацію врятувала тільки хороша добірка рекламних роликів. Як не дивно, це єдине, до чого організатори не приклали своїх рук.

Хотілося б вірити, що така халтура вийшла випадково (через брак досвіду, тощо), але це мені не вдається. Склалося враження, що організатори вирішили просто “збити бабло”. Неприємно відчуття. Добре, що все закінчилось.

Реклама: Аренда видеокамеры онлайн. Лучшие решение это взять в аренду
видеокамеру
! Прокат телевизоров в Киеве.

  • maria_univ

    Браво. Організатори дійсно збивали бабло. А Ваша стаття це зупинить?

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Частково зупинить.

    Погані вчинки треба “виносити на публіку”. Тільки так можна вплинути на тих, хто їх чинить.

  • http://www.deep.com.ua Natalya

    о, ви теж там були =)))
    я від організаторів вже нічого не чекала, бо йшла із єдиною ціллю – подивитися “краще з кращого”. а от погана якість зображення і звуку…нупс…сподіваємося, що наступного року нам пощастить із цим більше.