Як симулювати своє місцезнаходження при пошуку в Google?

За підтримки: Шаблони, щоб не гаяти часу.

Не секрет що перелік рекламних оголошень в Google AdWords, які з’являються при пошуку за одним і тим самим запитом у різних країнах буде різним.

Ті з вас хто серйозно працює з рекламою в інтернеті вже мали шанс переконатись, що тестувати контекстну рекламу, націлену на інші країни (міста, континенти) досить проблематично: адже Ви ніколи не побачите тої ж картини, яку побачить Ваш колега за кордоном.

Все ж, для тестування кампанії, не обов’язково їхати в іншу країну. Є досить простий спосіб симулювати свою дислокацію. Додайте всього лиш один параметр в адресну стрічку пошуку(після вже наявних там символів): &gl=US

Замість US (Сполучені Штати), можна вставити будь-який інший офіційний код країни з двох букв (FR, DE, PL, RU і т.д.)

Простий приклад: Шукаємо в Google за запитом Mustang.

Сторінка результатів пошуку в Україні буде виглядати так: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=Mustang&hl=uk&gl=UA

Зовсім іншу картину за тим самим запитом побачать американці: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=Mustang&hl=en&gl=US

Зверніть увагу на колонку Ads справа від основних результатів пошуку. Через те, що Ford Mustang набагато більш популярний в Сполучених Штатах – рекламні оголошення націлені саме на цей ринок.

Симулювати можна й інші параметри, як наприклад регіон пошуку, GPS координати та мову інтерфейсу.

Регіон пошуку задається параметром gr, після якого треба вказати код країни та код регіону через дефіс. Так наприклад сторінка з результатами пошуку за словом Mustang в Google для користувача з штату Онтаріо в Канаді буде виглядати так: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=Mustang&hl=en&gr=CA-ON

GPS Координати задають параметром gll, а самі координати обов’язково подаються у вигляді мікроградусів (довготу і широту в градусах треба помножити на 10 в мінус шостому степені).

Мова користувача задається параметром hl, після якого вказується код мови (uk для української, fr для французької і т.д.)

Дуже добре те, що можна використовувати декілька параметрів одночасно (наприклад місцерозташування і мову), треба всього лиш розмістити параметри один за одним.

За підтримки: Читаеш книги на ура? Пополни колекцию, книгу купить Киев. Это проще, чем Вы думаете!

  • http://www.kralya.org.ua Lolita

    Дякую за цікаву і корисну статтю!

  • http://lukom.org/ Lukom

    Ух, клас! Мені таке требуло пару раз, але не знав як це зробити (хоча видно не дуже й требуло, раз не шукав відповіді), а тепер знаю.

    Цікаво, що означає (або могла б означати) абревіатура GL? Google Location?

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Видно мені того більше треба було :)

    Думаю GL означає geolocation. Цю ж абревіатуру не тільки Google використовує.

  • http://lukom.org/ Lukom

    Точно. А HL це Host Language. Це я знайшов в офіційній доці http://www.google.com/cse/docs/resultsxml.html
    А ще є параметр lr – Language Restrict, воно шукає сторінки написані на певній мові

  • http://emarketingblog.com.ua mikesvystun

    Дякую за доповнення :)

    За посиланням – хороший ресурс для всіх, хто хоче дізнатись більше про модифікацію параметрів пошуку.