Як відстежувати ефективність традиційних маркетингових кампаній?

Масове поширення Інтернету і зростання популярності інтернет маркетингу зовсім не скасовують використання звичних маркетингових інструментів.

Незважаючи на всі переваги традиційної реклами (радіо, преси, зовнішньої реклами), одним з найбільших її недоліків є труднощі з визначенням ефективності. Все ж, цю проблему можна вирішити за допомогою веб-аналітики.

Відстеження ефективності традиційних маркетингових кампаній відбувається за досить простим принципом. Все що нам необхідно – це скерувати всіх згенерованих потенційних споживачів на спеціально визначену веб-сторінку (адреса якої буде використана в рекламі), позначити їх спеціальними мітками і вже тоді переадресувати на цільову сторінку. Далі цих відвідувачів можна відстежити за допомогою системи веб-аналітики основного сайту.

Є декілька варіантів розміщення сторінки, посилання на яку буде подане у рекламному оголошенні:

1. Використання суб-домену (наприклад: kampania1.vashdomen.com.ua)

2. Використання окремої сторінки (наприклад: vashdomen.com.ua/kampania2/)

3. Використання окремого домену (наприклад: www.kampania3.com.ua)

В кожному випадку треба переадресувати весь згенерований трафік на цільову сторінку, перед тим позначивши відвідувачів спеціальною міткою. Цих відвідувачів можна буде легко ідентифікувати за допомогою системи веб аналітики встановленої на Вашому сайті.

Присвоїти мітки окремим відвідувачам допоможе інструмент, який я описував у одному з попередніх постів: http://emarketingblog.com.ua/url-builder/

Переадресацію легко зробити з допомогою мета мітки refresh. В цьому випадку код сторінки з переадресацією може виглядати приблизно так:


<html>
<head>
<meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.vashdomen.com/?
utm_source=billboard&utm_medium=outdoor&utm_campaign=kampania1" />
<title>Kampania1</title>
</head>
<body>
</body>
</html>

Для тих, кому переведення всіх згенерованих клієнтів через веб-сторінку здається занадто складним чи підозрілим рекомендую скористатись виділеним номером телефону (для кожної кампанії потрібен новий номер).

Якщо Вам сподобалась стаття – підпишіться на розсилку мого блогу.

Дуже потрібно перепродати свою машину? Величезний автопродаж Ужгород. Вигідно продати машину CHEVROLET.