Якісний трафік: що це і чому це важливо?

Почнемо з визначення: якісний трафік – це відвідувачі Вашого сайту, які справді зацікавлені у Вашій діяльності і є частиною цільової аудиторії. Якісний трафік, у переважній більшості випадків, має здатність перетворюватись на постійних і лояльних клієнтів. За що, в принципі, і боремось…

Як же ж можна відділити якісний трафік від випадкових гостей?

Отже, якість трафіку оцінюють за такими головними параметрами:

  • Кількість переглянутих користувачем сторінок під час одного візиту, (Pages/Visit)
  • Очевидно, чим більше – тим краще. Оптимального значення немає. Все залежить від особливостей самого сайту.

  • Частка візитів, під час яких користувач переглядав тільки одну сторінку, (Bounce Rate)
  • Тут все навпаки: що більше – то гірше. Сам по собі показник є двояким. Користувач може покинути сайт після перегляду першої ж сторінки тоді, коли одразу знайшов те, що шукав, і тоді, коли зміст сайту видався йому нецікавим. Знову ж таки, показник оптимального значення не має. Але сайти новин чи блоги, зазвичай, будуть мати вище значення bounce rate, ніж корпоративний сайт.

  • Середній час візиту, (Avg. Time on Site)
  • Кажуть, що під час відвідання корпоративного сайту відвідувач має встигнути дати собі відповідь на такі питання:

    - Чим займається ця фірма?
    - Як це може принести мені користь?
    - Як з ними зв’язатись?

    Якщо встигає – значить все в порядку. Оптимального значення показника не існує. Все залежить від типу сайту, його розміру, складності інформації та ін. Ви самі маєте розрахувати скільки треба часу, щоб відповісти на зазначені вище питання.

  • Частка нових відвідувачів
  • Висока частка нових відвідувачів означає, що ви успішно використовуєте інструменти їх залучення (пошукова оптимізація, контекстна реклама, email маркетинг та ін.). Висока частка повторних відвідувачів свідчить про те, що зміст вашого сайту змушує їх повертатись знов і знов. Оптимальне співвідношення мусите підібрати самі.

Значення всіх цих показників можна дізнатись, підключити безкоштовну послугу аналітики від Google (Google Analytics)

Для визначення якості трафіку свого сайту треба самостійно встановити бажані параметри якості, перераховані вище, і порівняти їх з реальними. Близькість бажаного і реального вказує на високу якість трафіку, їх віддаленість змушує робити зміни: в самому сайті, в маркетингових кампаніях, в підході до он-лайн активності Вашої фірми…

І на останок. Чому ж так важливо мати саме якісний трафік? Відповідь насправді дуже проста: він приносить прибуток. Якісний трафік – це Ваші майбутні клієнти.

Спонсор: Авиабилеты спецпредложения авиакомпаний. Туризм для всех.