Ефективність корпоративного сайту: чому це важливо?

Спонсор статті: продвижение сайта

Скільки відвідувачів заходить на Ваш корпоративний сайт кожного дня? Скільки часу вони в середньому проводять на сайті, а скільки на окремих сторінках? Які сторінки відкривають? Через які сторінки заходять і на яких сторінках закінчують переглядання Вашого сайту? Яким шляхом відвідувачі потрапляють на Ваш сайт? З яких міст (чи країн) вони заходять на сайт найчастіше?

Це тільки декілька запитань, відповіді на які характеризують ефективність Вашого корпоративного сайту і визначають наскільки дієвим є інтернет маркетинг Вашої компанії.

Чому це важливо і де знайти відповіді на ці питання?


Інтернет з технічної точки зору такий самий канал для маркетингових комунікацій, як і багато інших (радіо, телебачення, преса і т.д.), звичайно він має свої відмінності, але загальний принцип залишається тим самим. Так само,як і будь-яка інша маркетингова діяльність, інтернет маркетинг вимагає детального аналізу витрачених ресурсів з точки зору їх ефективності, і статистика відвідуваності корпоративного сайту у цьому аналізі відіграє ключову роль.

Існує досить багато сервісів, які надають у розпорядження маркетологів інформацію про відвідуваність сайту. Аналізувати всі опції на сторінках цього блогу немає сенсу: професіоналам, які мають особливі вимоги до статистики відвідуваності корпоративного сайту мої поради навряд чи стануть у пригоді, а тим хто наразі тільки хоче почати такий аналіз цілком вистачить можливостей Google Analytics, яким користуються навіть такі гіганти, як www.twitter.com та www.depositfiles.com, тобто для середньої компанії можливостей цього сервісу більш ніж достатньо.
Google Analytics з легкістю відповість на поставлені на початку статті запитання, так само, як і на багато інших запитань, які можуть Вас зацікавити.

Щоб отримати доступ до всієї цієї інформації треба просто зареєструватися на сайті http://www.google.com/analytics/ (якщо ви вже використовуєте Gmail чи інші послуги Google, реєструватися взагалі не потрібно, просто використайте той самий логін і пароль), отримати коротенький код трекера і додати його наприкінці коду всіх сторінок свого сайту. Оце і все…

Доступ до інформації про статистику відвідуваності Вашого сайту будете мати тільки Ви і ті, кому Ви дозволите отримувати цю інформацію.