Інтернет реклама для початківців

Спонсор публікації: Телефонний довідник

Якщо Ви скажете, що інтернет реклама – це будь-яка реклама розміщена в інтернеті, то точно не помилитесь, щоправда тільки загалом.

Якщо точніше, то інтернет реклама, це сукупність різних видів реклами, які використовують інтернет, як маркетинговий канал для донесення повідомлення до цільової аудиторії.

Разом з розвитком інтернету, інтернет реклама еволюціонувала у окремий різновид, досить відірваний від традиційних видів реклами. Про переваги інтернет реклами я напишу в одному з наступних постів, сьогодні ж хочеться більш детально розказати, саме про її види.

Так от, до інтернет реклами відносять:

1. Контекстну рекламу

Контекстна реклама – це реклама, прив’язана до контексту веб-сторінок на яких вона показується (звідси і назва). Хоча контекстною може стати фактично будь-яка реклама, все ж, говорячи про контекстну рекламу, швидше за все, мають на увазі рекламні оголошення розміщені пошуковими машинами поруч з результатами пошуку за ключовими словами. Найбільш популярними в Україні системами контекстної реклами є Google AdWords та Yandex.Direct. Переважно у контекстній рекламі використовуються короткі текстові оголошення і оплата відбувається за кліки на цих оголошеннях (тобто тільки за реальні переходи на Ваш сайт). Вона досить ефективна для швидкої популяризації нового інтернет-ресурсу чи генерації миттєвих покупок в інтернет-магазинах.

2. Банерну рекламу

Банерна реклама – реклама, яка для поширення потрібної інформації в інтернеті використовує графічні носії (зображення чи анімації). Розміщення банерної реклами може відбуватися через спеціальні банеро-обмінні майданчики, або через прямий контакт з адміністратором окремого сайту. Банерна реклама переважно використовується для підтримки впізнаваності бренду. Порівняно з контекстною, це більш трудомісткий та менш гнучкий вид реклами. Оплата за банерну рекламу може здійснюватися за двома принципами: за кількість показів або за кількість кліків на графічному носії (тобто за кількість фактичних переходів на Ваш сайт).

3. E-mail розсилки

E-mail розсилки є також досить дієвим способом поширення потрібної інформації в інтернеті. Порівняно з контекстною та банерною рекламою е-mail розсилки вимагають більше часу і зусиль (написання текстів, розробка дизайну повідомлення, збір бази даних електронних адрес та ін.), проте, це один з найдешевших методів інтернет реклами (мається на увазі ціна за один контакт). E-mail розсилки передбачають поширення потрібної інформації за допомогою електронної пошти. Найбільшим викликом у організації розсилок є збір якісного списку електронних адрес, адже тільки використання таких списків може принести очікуваний результат.

4. Реклама у соціальних мережах

Останнім часом, у зв’язку з збільшенням кількості користувачів соціальних мереж, все більшої популярності стала набувати реклама у соціальних мережах (в Україні найбільш популярними майданчиками для такої реклами є facebook та vkontakte). Перевагою цього підвиду інтернет реклами є можливість дуже точного вибору цільової аудиторії за демографічними ознаками (вік, стать, місце проживання та ін.), що суттєво підвищує її ефективність, адже фактично відпадає потреба платити за контакт з людьми, які мають дуже мало шансів стати Вашими клієнтами.